Dystans72.40 km Teren37.40 km Czas05:56 Podjazdy2236 m
SprzętCube Uczestnicy
TransKarpatia'16 d1
Kategoria etapówki, Karpatki
Bo tradycja musi przetrwać.

Po jednorocznym przestoju w 2015, wracamy w góry, by przejechać całe polskie Karpaty. Tym razem edycja z zachodu na wschód. Startujemy z Wisły podjazdem na Skrzyczne, potem przelot przez Węgierską Górkę i podjazd, a raczej podejście, zielonym na Rysiankę. W międzyczasie, w przydrożnego mechanika, wiercimy śrubę w mostku, która się zerwała na gwincie. Na Rysiankę miało być przez Halę Boraczą, ale pogoda pozbawiła nas złudzeń. Placek zbójnicki w schronisku i zjazd do Korbielowa, zaliczając jeszcze wariancik żółtym.

Sporo szutru i asfaltu, ale też techniczny przelot szczytem i MTBut. Jak na pierwszy etap, to jest komplet atrakcji.

marszy
06:22 wtorek, 13 września 2016
Nieźle to wygląda, gratulacje. Przelot w wersji spakowanej między schroniskami też rozważaliśmy, ale kierowca by się bez nas wynudził ;) Po drodze mijaliśmy się z jedną dwójką, która musiała robić GSB z postojami w schroniskach, bo mieli pod kierownicą i na bagażniku spakowany cały dobytek.

Jeśli interesują Cię takie przejazdy, to zapraszam za rok do nas.
garmin
10:56 piątek, 9 września 2016
Miło zobaczyć na BS jakąś relację inną niż nabijanie kilometrów po asfalcie!

W lipcu też się kawałek przejechałem po Beskidach. Graba!
marszy
11:25 piątek, 26 sierpnia 2016
Od czasu jak Rygiel z Golonką się wycofali zaliczamy corocznie karpatkę sami. Zapraszam więc już na 2017. Start w weekend przed Zielną, trasa prawdopodobnie Cisna-Wisła.
DaruS
08:40 piątek, 26 sierpnia 2016
Zazdro, mi w tym roku góry przeszły koło nosa, i aż mnie świeżbi jak widzę takie fotki :) Bezpiecznej wycieczki.