Dystans55.19 km Teren14.80 km Czas03:41 Podjazdy327 m
SprzętUnibike
Ustka d1
Kategoria sakwy/bikepack
Dzień pierwszy wyjazdu. Przelot do Słupska pociągiem. Rowerówka w TLK Rybak godna polecenia, sporo miejsca na rowery i bagaż, wygodny ćwierćprzedział dla rowerzystów. W środku para Niemców wracająca z rowerami gdzieś z Mazur.

Ze Słupska do Ustki wariantem zbliżonym do R10. Trzeba przyznać, iż w obrębie gminy wiejskiej Słupsk oznakowanie wygląda całkiem nieźle.

Mamy naniesione szlaki lokalne, kierunkowskazy do następnych miejscowości, a nawet dojazd do szlaku R10.

Niestety czar pryska w okolicach Ustki, gdzie dalej króluje stare oznakowanie, a droga potrafi skręcić bez większej zapowiedzi i tylko GPS na kierownicy ratuje sytuację. Wieczorem wyjeżdżamy na koncerty i zaliczamy wesołą wariację na temat szlaku rowerowego. Ktoś bardzo chciał zaliczyć mostek na Słupii i pokazać okoliczny las, ale chyba nigdy się pokusił o przejechanie tej trasy rowerem. Na górala fajna sprawa, ale już z sakwami to nieporozumienie.